خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش در سایت های دیگر قابل پیگیری خواهد بود.
- دسترسی به فایل محصول به صورت مادامالعمر
- ۶ ماه پشتیبانی کاملا رایگان و تضمین شده
چکیده
درحالیکه تحقیقات زیادی به بررسی چگونگی تاثیرگذاریِ فناوری بر افراد و گروههای درونسازمانی میپردازند و همچنین چگونگی تأثیرگذاری آن را بر تمامیت سازمانی مییابند، اما توجه مستقیمی به تأثیرگذاری فناوری بر روابط میان این سطوح مختلفِ درونسازمانی (افراد، گروهها و تشکیلات وسیع) نشده است. این مقاله میخواهد حفرهی موجود را پر کند. بهطور خاص، از یک رویکرد تئوری قدیمی استفادهشده است تا بتوان یک نظریه دربارهی چگونگیِ تأثیر فناوری بر این روابط را تثبیت کرد. بر اساس یک نظرسنجیِ نیمه ساختاری، مدل حاصل ارائهشده است. هشت متغیر فناوری در این مدل شناساییشده است که برای تأثیرگذاری بر روابط میان سطوح مختلف یک سازمان، مسئول هستند. بهعنوان حملهی اولیه به این حوزه، یافتههای این مقاله میتواند پایه و اساسی برای توسعهی نظریهها و آزمایشهای تجربی بعدی باشد.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید.
7,500 تومان 5,000 تومان
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.